probíhá načítání stránky... Vložení nové reakce:Reakce na příspěvek: Za prvé bych Vám chtěl poděkovat za první reakci z řad vyučujících. Už jsem pomalu (nebo spíš rychle) přestal doufat.. Osobně se mi zdá, že úroveň VŠE dost klesá, ale to teď asi nemá cenu řešit. Pokud starší varianty testů dáváte studentům k dispozici, tak je to skvělé. Shodou okolností jsem dnes na tento styl narazil - a opravdu mě to hrozně potěšilo a hlavně překvapilo, protože jsem se s tím setkal poprvé. Podle mě to opravdu není rozšířený model, což je velká škoda. Důsledkem toho je šíření materiálů neoficiálními cestami -> tyto neoficiální cesty začnou převládat -> vyučující musí vytvářet stále nové a nové varianty a v důsledku je to pro ně horší, než kdyby na začátku ukázkovou variantu zveřejnili. Je to začarovaný kruh, ale podle mě to opravdu odstartoval systém výuky, který se podle mého názoru přestal starat o studenty jako jednotlivce. Osobně za největší nevýhodu studia na VŠE považuji právě jeho největší výhodu- volnost studentů. Dalším, podle mě ideálním přístupem, je každému studentovi náhodně vygenerovat vlastní variantu z velkého počtu otázek (třeba i předem známých), a následně mu dát šance opravy. Není tak v žádném stresu, první pokus si může dovolit "na zkoušku" pouze z toho, co pochytil na přednáškách. Tím si krásně může ověřit, jak na tom je, a pokud se mu to nepovede, naučí se víc (ovšem pak asi za cenu, že to za pár dní, týdnů nebo měsíců zase zapomene). Osobně jsem se s tímto způsobem na VŠE potkal, ale chápu, že to není realizovatelné všude. Navíc je to "prací navíc" pro učitele. Seminárky by podle mě také měly být pouze pro inspiraci. To vážení si studia by možná bylo na anketu (přestože podobná už tu byla..) - obávám se totiž, že spousta studentů si studia opravdu moc neváží.Nadpis příspěvku: RE: RE: RE: RE: Reakce na článek ve Studentském listuText příspěvku: Bezpečnostní kód: zde napište slovo "borec"